בלוג

פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק

פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק

הפופולאריות העצומה לה זוכות ענקיות האינטרנט גוגל ופייסבוק מביאה עסקים רבים להקצאת משאבים לפרסום ממומן בפלטפורמות אלה, פרסום שמתבסס בעיקרו על תשלום לפי קליקים (PPC). היתרון הגדול של הפרסום הממומן הוא מידיות החשיפה וניהול יעיל של התקציב.

פרסום ממומן מאפשר שליטה מלאה בתקציב הפרסום –בעל העסק מחליט כמה הוא מוכן לשלם על כל קליק מביטוי חיפוש מסוים, מבצע מעקב מדויק של עלות מול תועלת ויכול לייצר שיפור מתמיד בביצועי הקמפיין בעזרת אופטימיזציה ובכך ליצור בטווח זמן קצר שטף של פניות לאתר או לעמוד הנחיתה.

עסקים רבים בוחרים, ובצדק, בשילוב של קידום אורגאני עם קידום ממומן, וכך נהנים מן היתרונות הגלומים בשתי השיטות, שמשלימות זו את זו ומביאות למקסימום חשיפה אפקטיבית.


פרסום ממומן מאפשר שליטה מלאה בתקציב הפרסום –בעל העסק מחליט כמה הוא מוכן לשלם על כל קליק מביטוי חיפוש מסוים, מבצע מעקב מדויק של עלות מול תועלת ויכול לייצר שיפור מתמיד בביצועי הקמפיין


PPC and advertising

אנחנו מתמחים בבניית קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק ומשתמשים בדרך זו ליצירת חשיפה מיידית של העסק ביעילות. תכנון מסע הפרסום הממומן מתמקד בקהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם, ועל ידי שכלול המסרים, שדרוג דפי הנחיתה והנעה מיטבית לפעולת הגולש – אנו מסייעים להעניק לכם החזר השקעה משתלם, כשהתוצאות מורגשות תוך זמן קצר החל מתחילת הקמפיין ובתקציב שנבחר בלעדית על ידכם.

שילוב אסטרטגיות פרסום מתקדמות, דוגמת שיווק מחדש  ("רימרקטינג"), קידום סרטוני וידאו, פרסום דינמי ברשת המדיה, שיווק ל"קהלים דומים" לקהל היעד המוגדר, מעקב מדידת ביצועי טלפונים ועוד – יכול לעשות את ההבדל בין פרסום סביר לכזה שפשוט עושה פלאים בקצב הפניות לעסק והעניין שהוא יוצר – ובהתאם גורם לעליה משמעותית בהחזר ההשקעה (ROI) של הפרסום הממומן.

בניית קמפיין ממומן, הגם שאפשרית לביצוע בקלות יחסית, רצוי שתבוצע ע"י איש מקצוע שמכיר את מערכת הפרסום על בוריה. קידום ממומן ע"י מומחה מונע בזבוזי תקציב מיותרים והגעה לקהלים בלתי רלוונטיים, זאת על ידי הטמעת טכניקות מיקוד ומשיכת קהלים רלוונטיים אשר מביאה למקסום החזר ההשקעה והופכת את התשלום לגוגל, באורח פלא, למנוע צמיחה משמעוותי של העסק.   

*  למדריך אודות שיווק ברשתות חברתיות עם 12 עצות זהב להצלחה – לחצו כאן.

 

הפכו את הקמפיינים הממומנים לכוח עבור העסק שלכם! צרו קשר ל- 052-8712406 – או השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזור אליך בהקדם. 

 

[trustindex no-registration=google]

רוצים להתייעץ איתי? אל תהססו! פנו לקבלת סיוע בנושאי שיווק דיגיטלי/קידום אתרים ואשמח לשרת אתכם נאמנה

יואב עוז, מנכ"ל Winner Marketing

יואב עוז,
מנכ"ל Winner Marketing

השיווק המנצח איתי נשען על מקצועיות וידע אבסולוטי בפרקטיקה הדיגיטלית המתעדכנת במהירות. הוא גם מושתת על אכפתיות. על הקשבה. על יסודיות וניצול הזדמנויות חכם. על ניצול מקסימלי של היתרונות שלכם כעסק ומזעור החסרונות.

יצירת קשר

רוצה לקדם את העסק שלך?
דבר/י איתי

המלצות

לכל שאלה - אני תמיד זמין

רוצה לקדם את העסק שלך?
דבר/י איתי

רוצה לקדם את העסק שלך? דבר/י איתי

יואב עוז, מקדם אתרים פרילנסר