בלוג

שיווק עורכי דין באינטרנט

שיווק עורכי דין באינטרנט

שיווק משרדי עורכי דין, או במינוח האמריקאי "Legal Marketing", תופס בשנים האחרונות תאוצה מסחררת, הן לאור שחיקה הולכת וגוברת של שיטות השיווק המסורתיות, והן מכורח הקדמה הדיגיטלית והצורך הבלתי-נמנע בשיווק פעיל של משרדי עורכי דין ברשת האינטרנט. אם תוסיפו לכך את הרוויה הידועה בשוק עורכי הדין בישראל והמלחמה הקשה על כל לקוח, הרי שאין יותר ספקות באשר לצורך לשדרג את מערכי השיווק ולהתאימם לשיטות מתקדמות. המשרדים שישכילו וינצלו את כלי השיווק הללו במלחמה על ליבו של הלקוח – ינצחו את המתחרים. זה בדוק.

משרדי עו"ד רבים בארה"ב ובאירופה מפעילות מחלקות Legal Marketing שלמות, שתפקידן להקים ולתחזק מנגנוני שיווק המאתרים את הלקוח הבא, משמרים את הלקוחות הקיימים ומנצלים את הכוח התקשורתי הטמון בתיקים שבטיפולם.

מיתוג ובידול מנצח

ב-Winner Marketing מתקיים שילוב ייחודי של ניסיון תעסוקתי וניהולי בעולם הפרקטיקה של משרדי עורכי הדין בישראל, בצוותא עם ידע מקצועי מקיף בתחום השיווק באינטרנט, על כל נגזרותיו, בדגש על הטמעת טכניקות שיווקיות חדשניות – המוכחות בשנים האחרונות כיעילות ביותר ליצירת החזר השקעה של פעולות השיווק של משרד עורכי דין. מלבד יצירת מקסימום נוכחות ברשת, אנו מפנים זרקור חזק לאיכות – מיתוג שיטתי של המשרד והפיכתו למבודל, ייחודי, בעל ערך מוסף, ומכוונים את מאמצנו להבלטת ייחוד המשרד והשירות המקצועי הניתן בו בדגש על שיפור חווית הלקוח הפוטנציאלי.


פרסום עורכי דין באינטרנט

 

בהכירנו את צרכי משרדי עורכי הדין בהגדלת גרעין לקוחותיהם בענף רווי ותחרותי מצד אחד, ביחד עם רגישות למאוויי הלקוחות הפוטנציאליים הצורכים שירותים משפטיים מצד שני – חברתנו מתמחה ביצירת נוכחות יעילה ומתגמלת בכל זירות המדיה ובפרט בקידום אתרי אינטרנט לעורכי דין – Law SEO ושיווק במדיה חברתית – law SMO, תוך שימוש בכלים המתקדמים ביותר בשוק ליצירת אופטימיזציית נוכחות ברשת האינטרנט.

 

מלבד יצירת מקסימום נוכחות ברשת, אנו מפנים זרקור חזק לאיכות – מיתוג שיטתי של המשרד והפיכתו למבודל, ייחודי, בעל ערך מוסף, ומכוונים את מאמצנו להבלטת ייחוד המשרד והשירות המקצועי הניתן בו בדגש על שיפור חווית הלקוח הפוטנציאלי.


בחברתנו קיים מנגנון בקרת איכות מיוחד העוקב על הפעילות השיווקית של משרד עו"ד ויישומה תוך שימוש בכלים סטטיסטיים מתקדמים, הן ברמה האסטרטגית והן בפעולות היום-יום השוטפות, וזאת על מנת לשמר ולהעצים את ההצלחה בפרסום לעורכי דין באופן עקבי – ולהשאיר את המינימום למזל.

כמי שחיים ונושמים אינטרנט ומשפט, אנו מסייעים רבות למקבלי שירותנו לפרוץ את מגבלות השיווק המסורתי, שיעילותו הולכת ופוחתת, ולהגיע למקסום פוטנציאל הלקוחות על ידי מומחיות, מקצוענות, חדשנות, שקיפות, ובעיקר – אכפתיות ואהבה למקצוע.

רוצים להתייעץ איתי? אל תהססו! פנו לקבלת סיוע בנושאי שיווק דיגיטלי/קידום אתרים ואשמח לשרת אתכם נאמנה

יואב עוז, מנכ"ל Winner Marketing

יואב עוז,
מנכ"ל Winner Marketing

השיווק המנצח איתי נשען על מקצועיות וידע אבסולוטי בפרקטיקה הדיגיטלית המתעדכנת במהירות. הוא גם מושתת על אכפתיות. על הקשבה. על יסודיות וניצול הזדמנויות חכם. על ניצול מקסימלי של היתרונות שלכם כעסק ומזעור החסרונות.

יצירת קשר

רוצה לקדם את העסק שלך?
דבר/י איתי

המלצות

לכל שאלה - אני תמיד זמין

רוצה לקדם את העסק שלך?
דבר/י איתי

רוצה לקדם את העסק שלך? דבר/י איתי

יואב עוז, מקדם אתרים פרילנסר