בלוג

שיווק עסקים באינטרנט

שיווק עסקים באינטרנט

שיווק עסקים באינטרנט מהפכת המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות כבר כאן באופן עמוק. למעלה מ- 87% מתושבי ישראל מעל לגיל 12 גולשים באופן קבוע באינטרנט. אחוז ניכר עושה זאת בתדירות של כשלוש שעות ביום לפחות, כשאחד הפרמטרים שנמצאים במגמת זינוק חד בנוגע להרגלי הגלישה של הישראלים הוא חיפוש נותני שירותים ובעלי מקצוע דרך המדיה הדיגיטלית ובפרט באמצעות מנועי חיפוש (גוגל) ורשתות חברתיות.

ובכן, בעידן החדש, כמעט כל עסק מסחרי זקוק למקסימום נוכחות באינטרנט. ויתור מראש על אפיק שיווקי לוהט כל כך משמעו הפסד כלכלי וודאי בטווח הארוך.
אחד המפתחות המרכזיים בשיווק עסק חדש/קיים הוא היכולת לחשוף עצמו לקהל יעד רלוונטי ולהפוך לנגיש לצרכנים פוטנציאליים. המודעות הגוברת לצורך בשיווק באינטרנט לעסקים מגבירה את התחרות בין נותני שירותים/בעלי עסקים שכבר גילו את האוצר, ויוצרת מציאות בה יש לבחון היטב טרם התחלת הקצאת משאבים מהם האפיקים המתגמלים לשיווק ברשת ועל אילו ניתן לוותר.

לכל עסק מותאם אפיק שיווקי שימקסם את נוכחותו באינטרנט ויספק מקסימום חשיפה, ימצה את פוטנציאל מגנוט הלקוחות שלו וישפר את מוניטין העסק לטווח הארוך.

ייחוד ויתרונות קידום עסקים באינטרנט 

בעבר, ערוצי שיווק מסורתיים כמו דפוס, רדיו וטלוויזיה שלטו במדיה הפרסומית. האינטרנט הוביל לשינוי פרדיגמה עמוק, ומציע מגוון רחב של ערוצי דיגיטל לקידום המוצרים והשירותים של עסקים. השינוי הזה סלל את הדרך לעסקים לחקור אפיקים חדשים, להגיע לקהלים גלובליים בקלות חסרת תקדים ולחולל מהפכה באופן שבו הם יכולים היום לחשוף את עצמם.

יתרונותיו המרכזיים של קידום עסקים באינטרנט מתחילים בנגישות. כל עסק יכול לייצר בקלות יתרה ובהוצאה סבירה נכס דיגיטלי משלו, בין אם אתר אינטרנט, עמוד ברשת חברתית, כרטיס בגוגל לעסק שלי. מעבר לכך, המיקוד בשיווק דיגיטלי מאפשר לבחור בפלטפורמות הקידום הכדאיות ביותר לעסק ספציפי, על ידי בחינת האופי שלו והתאמה לפלטפורמה המתאימה לו, מבלי להתפזר על מקומות ו/או קהלי יעד לא מתאימים. יכולת המדידה היוצאת דופן בשיווק דיגיטלי, עליה גם ארחיב בהמשך, נותנת אפשרות להבין במדויק מה עובד עבורכם (ומה פחות), ובהתאם לחדד ולשפר את קבלת ההחלטות והתפקוד שלכם במרחב הזה (בהרבה מקרים גם באופן אוטומטי לגמרי). מגוון דרכי השיווק הבלתי רגיל של ימינו מבטיח שכל עסק המעוניין בחשיפה משתלמת ובהגשמת מטרות עסקיות – יוכל לעשות זאת באופן גמיש, יעיל וממוקד ברחבי הרשת.

הבנת קהל היעד ותכנון אסטרטגי בשיווק עסקים באינטרנט

בשלב הבסיס, יצירת אסטרטגיית שיווק מוצלחת של עסק באינטרנט מחייבת הבנה עמוקה של הצרכנים של העסק, ובמילים אחרות: קהל היעד שלו. יצירת פרסונה של הצרכן כוללת לא רק מבט שטחי עליו, אלא בחינה מעמיקה של התנהגותו, העדפותיו וציפיותיו מהעסק שלכם ותחילה מהאינטראקציה הדיגיטלית שלו איתה.

חשוב לציין כי כיום, עסקים ששואפים להצליח דיגיטלית – כדאי להם מאד לא רק להבין את התנהגות קהל היעד כרגע, אלא גם לצפות מגמות עתידיות: מומלץ לקחת בחשבון העלייה המטאורית של השימוש בטלפונים ניידים, השכיחות שתלך ותגבר של החיפוש הקולי והחיפוש באמצעות תמונות, וגם הציפייה של הלקוח ה"מודרני" להצגה יותר מותאמת אישית של הצרכים שלו ללא מאמץ-יתר (לאנשים של היום הולכת ונגמרת הסבלנות…).

תכנון אסטרטגי מהווה את הבסיס לקידום מוצלח של עסקים באינטרנט. להציב יעדים ברורים וברי-השגה הם הצעד הראשון לקראת מסע קידום שעובד עבורכם ביעילות. בין אם המטרה היא להגביר את המודעות למותג שלכם, להגביר תנועה לאתר שלכם או להגביר את המכירות.

בשלב הזה גיבוש האסטרטגיה, התהליך כולל לא רק הגדרת יעדים אלא גם הבנת החוזקות והחולשות שלכם כעסק שיכולות להניע את הספינה קדימה או להציב אתגרים לאורך הדרך. זה נעשה בפועל ע"י ניתוח המכונה SWOT שמסייע בפועל לחקירה מקיפה של החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים על העסק שלכם במרחב השיווק הדיגיטלי. זהו תהליך מאד מומלץ בתחילת הדרך שיכול להתוות מסלול שיווק בריא ומתגמל בהמשך.

ככלל, אמליץ לעסק שמקדם עצמו ברשת להיות תמיד גמיש לשינויים, זריז ומוכן להתאים את עצמו בהתבסס על הזדמנויות חדשות או אתגרים בלתי צפויים. זה כולל בין היתר הגדרת מדדי ביצועים מרכזיים (KPIs), השוואת ביצועים מול מתחרים מרכזיים ושיפור תוך כדי תנועה.

קידום אתרים אורגני (SEO)

אם לב ליבו של תפקוד בסיסי של עסק ברשת הוא אתר האינטרנט שלו, הרי שקידום אתרים אורגני בגוגל (SEO) הוא אבן יסוד של הנוכחות הפרודוקטיבית שלו. הבנת המרכיבים של SEO חיונית לעסקים המעוניינים לשגשג בנוף הדיגיטלי התחרותי. בבסיסו, SEO עוסק באופטימיזציה של תוכן באתר על מנת להיות מדורג גבוה יותר בדפי התוצאות הטבעיות/רגילות של מנועי החיפוש (SERP). זה כרוך בעמידה בפרמטרים רבים (כ-200 במספר) הכוללת בין היתר מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה בתוך האתר ואופטימיזציה מחוצה לו.

שיווק עסקים - Winner Marketing

בניגוד לעבר, קידום אורגני בתוך האתר (On-page) היום כולל הרבה יותר מסתם פיזור מילות מפתח בדף מסוים. זהו תהליך קפדני שדורש הבנה של האלגוריתמים של גוגל וקליעה לכוונת המשתמש כדי לייצר את המוצר המוגמר הטוב ביותר עבור גוגל (ועבור הגולשים). החל מהתפקיד הקריטי של תוכן איכותי ורלוונטי, עבור ביצירת תיאורי מטא מושכים, אופטימיזציה של תגי כותרת, שילוב של מדיה ויזואלית, קישורים פנימיים בין דפי האתר, דרך שימור זמני טעינה מהירים, אופטימיזצייה טכנית של הקוד ועד לענייני נוחות חווית המשתמש.

קידום אתרים מחוץ לאתר (Of-page) משקף את הפעולות המבוצעות מחוץ לגבולות האתר. החל מבניית קישורים נכנסים לאתר (שעדיין נחשב לפרמטר חשוב מאד אם כי פחות מבעבר), אותות מדיה חברתית וניהול מוניטין דיגיטלי בנכסי העסק ברחבי הרשת הם מרכיבים אינטגרליים של אופטימיזציית Of-page יעילה.

הפרקטיקה של קידום SEO מתפתחת ללא הרף והיא משולה בעיניי לאומנות ממש. היכולת להיות מדורג גבוה בתוצאות הטבעיות של גוגל מושפעת משינויים באלגוריתמים שלו, התנהגות המשתמשים וההתקדמות הטכנולוגית. חשוב לציין שתוצאות בקידום אורגני לא מגיעות בטווח זמן קצר אלא לוקחות זמן, ועל מנת לקבע את מעמדכם כאתר מקודם בגוגל בביטויים רלוונטים לעסק שלכם תצטרכו להיות עקביים, יסודיים – רצים למרחקים ארוכים, שכן קידום אורגני מצריך סבלנות, התמדה לאורך זמן, יסודיות והשקעה. 

קידום אתרים ממומן (PPC)

פרסום ממומן בגוגל (PPC) מציע לעסקים אפשרות ממוקדת וניתנת למדידה להגעה לקהל שלהם – באופן מיידי ובקלות יחסית.

החלק העיקרי של קידום ממומן בגוגל מתמקד בהופעת מודעות ממומנות בראשית תוצאות החיפוש (ליד המילה "מודעה" או "ad"), מודעות אלה "עוקפות" את התוצאות האורגניות ומאפשרות לקבל חשיפה איכותית במנוע החיפוש הפופולארי בעולם בתמורה לתשלום פר הקלקה.  לצד פרסום ברשת החיפוש קיימת אפשרות לפרסום באנרים של העסק ברחבי רשת האינטרנט (פרסום ברשת במדיה – GDN). הפרסום ברשת המדיה אפקטיבי בצורה בלתי רגילה כשמדובר על שיווק מחדש – רימרקטינג: אותן מודעות ש"רודפות" אתכם אחרי שכבר ביקרתם באתר מסוים ומציעות לכם את אותו השירות כפרסומת.

הפרסום בגוגל אדס מיועד לעסקים שמעוניינים בפניות מיידיות לעסק, ללא ההתעסקות הסופר-יסודית שמביאה איתה מלאכת הקידום האורגני. מה שצריך הוא לבנות קמפיין בממשק הפרסום של גוגל אדס, להזין אותו בנתונים הרלוונטיים ובעמוד היעד שלכם, להגדיר תקציב יומי, שיטת הצעת מחיר ועוד מספר עניינים – והתוצאות לא תאחרנה מלהגיע.  

מחקר מילות מפתח הוא היבט בסיסי של פרסום PPC. קיימות אסטרטגיות לזיהוי מילות מפתח רלוונטיות המתאימות למטרות העסקיות שלכם. צריך להבין איך לבצע ניתוח מתחרים, לזהות מילות מפתח שליליות ולבצע אופטימיזציה שוטפת של הקמפיין כדי לייעל את ביצועיו.

גם יצירת קריאייטיבים משכנעים למודעות היא פרקטיקה הדורשת הבנה עמוקה של קהל היעד ומסרים משכנעים. מכותרות מושכות תשומת לב ועד קריאות מושכות לפעולה. גם החשיבות של תוספים למודעות, תזמון הצגת המודעות ומדידה נכונה של ההמרות בקמפיין – חשובות לכדי לוודא שאתם ממקסמים את התמורה על ההשקעה. ל-11 עצות ברזל למפרסמים בגוגל אדס לחצו כאן.

אופטימיזציה של קמפיין להחזר מקסימלי על ההשקעה (ROI), יכול להתחיל מביצוע A/B טסט למודעות ועד להתאמת אסטרטגיות הצעות מחיר על סמך מדדי ביצועים. גם מעקב מושכל אחר מדדי ביצועים מרכזיים (KPI) כגון שיעור קליקים (CTR), שיעור המרה ועלות להמרה, תוך שימוש בתובנות מונחות נתונים הם חלק מאופטימיזציה מתמדת של מסעות הפרסום של עסקים שמפרסמים במערכת גוגל.

כאמור לעיל, אסטרטגיית PPC מובחרת מכונה "שיווק מחדש" – רימרקטינג. שיווק מחדש מאפשר לכם לעורר מעורבות מחדש של משתמשים שביקרו בעבר באתר האינטרנט שלכם, ולהגדיל את זכירת המותג ופוטנציאל ההמרה. מניסיון, קמפיינים מסוג רימרקטינג הינם יעילים ביותר ובעלי שיעורי המרה נהדרים. קיימות טקטיקות יצירתיות שממקסמות את התועלת מקמפייני רימרקטינג שניתן ליישם בקלות יחסית.

שיווק עסקים ברשתות חברתיות

הופעתן של פלטפורמות המדיה החברתית חוללה מהפכה באופן שבו עסקים מתחברים לקהל שלהם. שיווק מנצח של עסקים ברשת חברתית חורג מעצם נוכחות סטטית בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין; הוא מתרכז בגישה ליצירת מעורבות אקטיבית והמרת עוקבים ללקוחות – בדרכים אורגניות וממומנות.

יצירת אסטרטגיית מדיה חברתית מוצלחת מתחילה בהבנה בסיסית של קהל היעד שלכם עם הניואנסים של כל פלטפורמה חברתית. מהפופולאריות המטורפת של פייסבוק, דרך האופי הוויזואלי של אינסטגרם, ההזדמנויות המקצועיות בלינקדאין ועד היתרונות הישירים של סרטונים ביוטיוב, ניתן לקבל החלטה על איזו פלטפורמה מתאים לכם יותר להתמקד ואיך להתאים את התוכן והמסרים של העסק כדי ליצור אפקט מירבי ותוצאות בשטח.

קידום עסקים באינטרנט

בדומה לעולם האתרים, יצירת תוכן איכותי ומניע היא הלב של שיווק מצליח במדיה החברתית. אינטראקציה באמצעות מלל, מדיה, תמונות, עדכונים על אירועים ומעורבות אקטיבית מול לקוחות – היא דרך שיווקית רבת עוצמה שקיבעה את מעמדה כהכרח  בעולם הדיגיטלי-עסקי. שיווק ברשתות הוא במקרים מסוימים שיווק משלים לקידום אתר האינטרנט שלכם (אך לעיתים הוא יכול להיות הכוח העיקרי של העסק – תשאלו עסקים בענייני אופנה, לייפסטייל ונשים). הוא נותן זווית סוציאלית יותר מצד אחד, ומאידך משדרג נוכחות דיגיטלית ובעלויות סבירות. מתמונות וסרטונים מושכים חזותית ועד מאמרים מעוררי מחשבה, סקרים אינטראקטיביים ועד למבצעים חד פעמיים – הרשתות החברתיות נותנות את האפשרות לפגוש את הקהל שלכם באופן פנטסטי.

הקידום הממומן ברשתות החברתיות הפך משתלם מאי פעם. ממשקי הפרסום יעילים, ממוקדי קהל-יעד, נותנים אינסוף אפשרויות באשר למיקום המודעות הממומנות שלכם, עיתוי הצגתן, שליטה בתקציב, גיוון באופציות מיקומי המדיה (סרטונים, תמונות, מלל, סטורי, רילס, חיפוש ועוד), כששילוב הבינה המלאכותית ההולכת וגואה רק משפר את הביצועים והיכולות שלכם למקסם את התמורה על ההשקעה והצמיחה של העסק.

שיווק באימייל

שיווק באימייל נשאר איתן בארסנל השיווק של עסקים באינטרנט, הוא עדיין נותן תוצאות שקשה להתווכח איתן באשר הוא מספק ערוץ ישיר ומותאם אישית ליצירת קשר עם קהלים. בנייה ותחזוקה של בסיס רשומים לתפוצת האימייל שלכם לא קשור רק במספרי רווח והפסד, אלא בעיקר בטיפוח קשרים משמעותיים עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים שמשמרים מערכת יחסים טובה ועקבית ונותנים לכם תוצרת לאורך זמן.

תהליך בניית רשימת מיילים כולל יותר מסתם איסוף כתובות מייל מלקוחות/לקוחות פוטנציאליים; הוא מחייב עסקים להציע ערך אמיתי ולבנות אמון עם הקהל לאורך זמן, בין אם דרך ספרים אלקטרוניים אינפורמטיביים שנשלחים ללקוחות, הנחות בלעדיות וגישה לתוכן פרימיום, כדי לתמרץ משתמשים להירשם לרשימת התפוצה.

ברגע שאתם מצוידים ברשימת אימיילים חזקה, תוכלו להתעמק באומנות של יצירת קמפיינים שיווקיים מושכים באימייל. אוטומציה היא כלי רב עוצמה בשיווק כזה, המאפשר לעסקים לשלוח הודעות ממוקדות על סמך התנהגות המשתמש, העדפות ואינטראקציות. אוטומציה חשובה כדי לטפח לידים, למשוך מחדש נרשמים לא פעילים ולהניע המרות ביעילות.

ניתוח נתונים ומדידת ביצועים

כפי שציינתי בתחילה, בניגוד להרבה צורות שיווק אחרות, אחד היתרונות המשמעותיים של שיווק עסק בבאינטרנט הוא היכולת למדידה מדויקת של תפקוד השיווק ובהתאם לכך הסקת מסקנות ושיפור.

ישנה חשיבות הכרחית של ניתוח נתונים ובהתאם לכך חידוד/שיפור אסטרטגיית השיווק שלכם.

עולם ניתוח הנתונים כולל מספר רב של מדדים, ועסקים חייבים לזהות את האינדיקטורים המרכזיים שמתיישרים עם המטרות הספציפיות שלהם. מתנועה "יבשה" לאתר, דרך שיעורי המרה ועד לעלות להמרה והחזר על ההשקעה (ROI).

שימוש בכלי הניתוח הללו לא נוגע רק למעקב אחר מספרים; מדובר כאמור בחילוץ תובנות שניתנות ליישום ומעקב. כלי ניתוח זמינים היום מאד, מגוגל אנליטיקס, גוגל סרץ' קונסול ועד לדוחו"ת שמפיקה פייסבוק אודות כמעט כל פרמטר שאתם רוצים לדעת על הפרסום שלכם. כיום ניתן להגדיר לוחות בקרה מותאמים אישית, לעקוב אחר מסעות היוזרים באתר ולנצל תכונות מתקדמות כדי לקבל הבנה מעמיקה יותר של התנהגות צרכנים וביצועי הקמפיינים.

ניתוח נכון של הנתונים מהעשייה הדיגיטלית מאפשר קבלת החלטות נכונה ובהתאם פרודוקטיביות ומיקסום ההצלחה של שיווק עסקים באינטרנט. זכרו: אופטימיזציה שוטפת היא עיקרון ליבה של שיווק מוצלח. עסקים שלומדים כיצד להסתגל ולהתפתח בתגובה לדינמיקת השוק המשתנה – ישגשגו במרחב הדיגיטלי.

כמה דגשים חשובים בשיווק עסק באינטרנט

– לזהות יתרונות יחסיים – ולהבליט אותם בחכמה:

לכל עסק יש יתרונות וחסרונות ביחס למתחריו בתחום. עסק מנצח יבליט באופן מושכל את היתרונות שלו על פני המתחרים כדי ליצור יתרון יחסי בעולם רווי תחרות. בעזרת עבודת קריאייטיב נכונה ומותאמת קהל-יעד, לדוגמא, ניתן למשוך קהל רצוי ולהעביר לו את המסרים שלנו באופן שיניעו אותו לפעולה וימקסמו בסופו של תהליך את הסיכוי להפיכתו גם ללקוח בפועל.

 – עקביות בבניית המותג וסבלנות:

מערכת יחסים בין גולשים לאתרים היא לרוב כזו שמושתת על המשכיות, היכרות לאורך זמן ואמון. רצוי מאד שהקידום שלכם לא יושתת רק על משיכת לקוחות אינסטנט בשיטת הזבנג וגמרנו, אלא על הבנייה של משפך שיווקי חכם, אסטרטגיית תוכן שתדע לבסס מומחיות לאורך זמן, כך שברגע שלקוח פוטנציאלי מקבל את ההחלטה לבצע התקשרות – הוא יהיה במצב שכבר מכיר אתכם, קרא ושמע עליכם, נחשף באופן ישיר ועקיף, מה שיביא אותו לסמוך על העסק שלכם ככזה שיספק לו את המענה. קידום עסקים באינטרנט דורש סבלנות, עקביות והתמדה – וחשוב לזכור זאת בטרם מתחילים כל פרויקט. 

– הפניית המשאבים לאפיקים המיטיבים:

ישנם עסקים שפרסום בגוגל מתאים להם כמו כפפה (למשל – נותני שירותים מסוגים שונים, בעלי מקצוע וכדומה), לעומת עסקים שהאוריינטציה שלהם "חברתית" יותר והסיכויים להשגת פניות במחיר משתלם עולים כשהם מפרסמים דווקא במדיה החברתית (מגוון מוצרי לייף סטייל לדוגמא). מפתח משמעותי הוא להפנות את הזרקור השיווקי לאפיק שיתגמל אתכם באופן הכי טוב, ולא פחות מכך לא להתעקש לפרסם במקומות שלא מניבים לכם החזר ראוי על ההשקעה.

– התעדכנות בשינויים ובחידושים התכופים:

שיווק באינטרנט לעסקים טס ב-250 קמ"ש כל הזמן – אם לא תדעו להיות גמישים ולהתאים עצמכם לחידושים, לדרישות המעודכנות ולאופנות החדשות – אתם תישארו מאחור. אנחנו עדים כמעט מדי יום לעסקים שהנוכחות הדיגיטלית שלהם נשארה אי שם בתחילת שנות ה-2000, מה שפוגע ביכולת המעשית שלהם להיפתח לאפיקי הכנסה עצומים. לצד זה, גם עסקים שבטוחים שהם מיישמים את כל הנדרש, נדהמים שוב ושוב לגלות כמה הם עדיין אינם יודעים מספיק, שכן האפשרויות החדשות צצות ועולות כל הזמן – וחשוב שתהיה לכם כתובת מקצועית אמינה ליישום הולם של הצרכים שלכם בזירה כה דינמית.

שיווק חכם מבוסס תוכן ומיקוד


Winner Marketing בהובלת יואב עוז שמה דגש על הבנת צרכי הלקוחות ובניית מערך שיווק שיתאים לצרכים אלה. לכל עסק מותאם אפיק שיווקי שימקסם את נוכחותו באינטרנט ויספק מקסימום חשיפה, ימצה את פוטנציאל מגנוט הלקוחות שלו וישפר את מוניטין העסק לטווח הארוך. האפשרויות הקיימות כיום לשיווק אפקטיבי של עסק הינן רבות ומגוונות – החל מבניית אתר אינטרנט ותשתית חברתית ברשת, דרך קידום אתרים אורגני ושיווק ממתג במדיה חברתית, ועד לפרסום ממומן ויתר טכניקות החשיפה הממוקדת. אנחנו מנוסים מאד בליווי עסקים החל מהשלב הראשוני ביותר בו לעסק אין כמעט תשתית דיגיטלית, ועד לבניית העסק כמותג בתחומו שמבסס אצל הקהל הרלוונטי מומחיות באופן הרחב ביותר אך גם והממוקד והאפקטיבי ביותר.  
באמצעות שיווק חכם המבוסס בראש ובראשונה על תוכן חזק, איכותי ומניע לפעולה, ובאמצעות התאמה אידאלית של טכניקות השיווק השונות באינטרנט לעסק שלכם, ביכולתנו לסייע באופן יעיל ומשתלם לכל עסק המכבד עצמו לקבל מקסימום נוכחות באינטרנט ולהעצים את כוחו על פני המתחרים.

למה איתנו?

כי המוטו שלי כאיש מדיה מזה כעשור הוא לשלב בין מקצוענות אבסולוטית בעולם השיווק הדיגיטלי לעסקים, ובין היותי שחקני נשמה, שרעב לתת את כולי ללא הרף למען הצלחת העסקים שלכם – עד להשגת כל המטרות שלכם. על רצף הזמן אני זוכה להישגים של ממש בכל זירות השיווק באינטרנט לעסקים ולניסיון שערכו לא יסולא בפז.

הפכו את הנוכחות שלך באינטרנט לכוח עבור העסק שלכם! צרו קשר ב- 072-3719950, או השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.

  שאלות נפוצות:

  1. האם ריאלי לשווק בהצלחה עסק קטן באינטרנט?

בוודאי. קיימות היום המון אפשרויות להבלטת נוכחות של עסק, גם אם קטן, באופן יעיל וממוקד ברשת, לדוגמא: פרסום במתחם גיאוגרפי מצומצם ומתוחם, פרסום בשעות מוגדרות על מנת להתרחק מתחרות-יתר ומעלויות גבוהות, ניהול חכם של כרטיס גוגל לעסק שלי החינמי – ועוד. פנו אלינו – ווינר מרקטינג – לקבלת כל הפרטים העדכניים והמשתלמים עבורכם.

    2. איפה הכי כדאי לפרסם את העסק שלי?
מאד תלוי בסוג העסק. יש עסקים שקידום ממומן בגוגל יתאים להם יותר, לדוגמא – נותני שירותים, בעלי מקצועות חופשיים וכיוב', לעומת עסקים שהאוריינטציה שלהם סוציאלית יותר ויש להם סיכוי גבוה יותר להשיג יותר דווקא בזירת הרשתות החברתיות (לדוגמא: מוצרי לייף סטייל וכיוב'). צרו עמנו קשר ונמליץ לכם על האפיק המשתלם עבורכם.  
    3. כמה יעלה לי לפרסם את העסק שלי?
עלויות הפרסום משתנות לפי תחרותיות התחום אותו מעוניינים לקדם ולפי אופן הפרסום. ישנם תחומים בהם התחרות לא גבוהה ובהם ניתן להגיע להישגים משמעותיים בתקציב קטן, לעומת תחומים תחרותיים שיקרים יותר. המפתח הוא לבחור את אפיק השיווק שלו מירב הסיכויים לתגמל אתכם באופן המיטבי.  
    4. האם כדאי לי בכלל להיעזר באיש מקצוע?
מומלץ מאד. היעזרות באיש מקצוע שמתמחה בשיווק עסקים באינטרנט לרוב מוזילה את עלויות הפרסום הכוללות ומייעלת את התוצאות, שכן יש צורך בבקיאות משמעותית בלא מעט ניואנסים בפרקטיקה המקצועית. אתם מוזמנים לפנות לווינר מרקטינג לקבלת כל הפרטים הרלוונטיים לכם.

רוצים להתייעץ איתי? אל תהססו! פנו לקבלת סיוע בנושאי שיווק דיגיטלי/קידום אתרים ואשמח לשרת אתכם נאמנה

יואב עוז, מנכ"ל Winner Marketing

יואב עוז,
מנכ"ל Winner Marketing

השיווק המנצח איתי נשען על מקצועיות וידע אבסולוטי בפרקטיקה הדיגיטלית המתעדכנת במהירות. הוא גם מושתת על אכפתיות. על הקשבה. על יסודיות וניצול הזדמנויות חכם. על ניצול מקסימלי של היתרונות שלכם כעסק ומזעור החסרונות.

יצירת קשר

רוצה לקדם את העסק שלך?
דבר/י איתי

המלצות

לכל שאלה - אני תמיד זמין

רוצה לקדם את העסק שלך?
דבר/י איתי

רוצה לקדם את העסק שלך? דבר/י איתי

יואב עוז, מקדם אתרים פרילנסר