בלוג

קידום סרטונים ביוטיוב

קידום סרטונים ביוטיוב

קידום סרטוני וידאו ביוטיוב הופך בעת האחרונה ללהיט של ממש:  יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את הכוח הטמון ביצירת קשר בלתי-אמצעי עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם דרך סרטוני וידאו. קידום באמצעות וידאו מוכח כיעיל וממיר, הוא בעל פוטנציאל ויראלי ויכול ליצור חשיפה מטאורית לעסקים במגוון תחומים, וכל זאת במחירים נמוכים יחסית (בטח בהשוואה לפלטפורמות אחרות דוגמת גוגל ו/או פייסבוק). אם בעבר נהגנו לדקם את "תמונה אחת שווה אלף מילים", אנו היום יודעים לומר בוודאות כי וידאו, ברוב המקרים, שווה הרבה יותר מתמונות ככלי לשיפור הנוכחות ברשת, בטח באתר שהינו הרביעי בפופולאריות בעולם מבחינת נתוני הגלישה .

מעבר לאפשרות הקיימת לקדם באופן אורגאני סרטונים ביוטיוב (קידום בתוצאות "הרגילות" בחיפוש), ניתן להגיע לקהלי יעד רבים וממוקדים על ידי פרסום ממומן של הסרטונים ביוטיוב וברשת המדיה. מדובר על יכולת להגיע, באמצעות סרטוני הוידאו שלכם, לקהלים רחבים שעשויים לצרוך את השירותים/המומחיות שלכם, וכמו כן להביא תנועה רבה ואיכותית לאתר האינטרנט שלכם. קידום סרטונים ביוטיוב

כאמור, הקידום ביוטיוב זול יחסית ביחס לעמיתיו בגוגל או בפייסבוק, הוא טומן בתוכו מס' יתרונות מובנים, לדוגמא: היכולת לשדרג את הסרטונים ע"י הוספת שכבת הנעה לפעולה בתוכו (קישור שמוליך לאתר האינטרנט), כמו כן המערכת אינה מחייבת תשלום עבור סרטון שמוקרן עד 29 שניות, ולמעשה נותנת "הקרנה חינמית" כל אימת שגולשים מדלגים ממודעת הפרסום הממומנת טרם 29 השניות.

בעזרת הקידום הממומן של הסרטונים ניתן להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש ביוטיוב במילות המפתח הרלוונטיות, ניתן להופיע כתמונה ממוזערת לצד סרטונים רלוונטיים אחרים וכמובן קיימת האופציה (הפופולארית מכולם) להופיע לפני סרטונים כמודעת pre-role תוך כדי נתינת האפשרות לגולש לדלג.

כמו כן, גם בקידום סרטונים ניתן לעשות שימוש מועיל בשיווק מחדש (רימרקטינג) – הן בהבאת גולשים שביקרו באתר או בדף הנחיתה שלכם אל סרטון הוידאו שלכם כשהם גולשים ביוטיוב, והן להיפך – פרסום מודעות בכל רחבי הרשת לציבור הגולשים שנחשף לסרטונים שלכם. מדובר בכלי רב עוצמה שביצוע נכון שלו משפר באופן ממשי את הנוכחות המקוונת שלכם ומעלה את הסיכויים לזכות באמון הגולשים / הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ברשת.

קידום באמצעות וידאו מוכח כיעיל וממיר, הוא בעל פוטנציאל ויראלי ויכול ליצור חשיפה מטאורית לעסקים במגוון תחומים. 

 אנו מתמחים בניהול פרסום של סרטוני וידאו ביוטיוב וברשת המדיה של גוגל, מנהלים קמפיינים בוידאו ללקוחות עסקיים ופרטיים ומבצעים אופטימיזציה לסרטונים ולקמפיינים קיימים, תוך היעזרות בשיטות החדשות הקיימות לטרגוט מדויק של הסרטונים, שימוש בשיווק מחדש, הנעת גולשים לפעולה ספציפית – ועוד.

בואו להפוך את הנוכחות שלכם ביוטיוב לכוח עבור העסק שלכם! צרו קשר ל- 052-8712406או השאירו את פרטיכם  ונציגנו יחזור אליכם בהקדם.

רוצים להתייעץ איתי? אל תהססו! פנו לקבלת סיוע בנושאי שיווק דיגיטלי/קידום אתרים ואשמח לשרת אתכם נאמנה

יואב עוז, מנכ"ל Winner Marketing

יואב עוז,
מנכ"ל Winner Marketing

השיווק המנצח איתי נשען על מקצועיות וידע אבסולוטי בפרקטיקה הדיגיטלית המתעדכנת במהירות. הוא גם מושתת על אכפתיות. על הקשבה. על יסודיות וניצול הזדמנויות חכם. על ניצול מקסימלי של היתרונות שלכם כעסק ומזעור החסרונות.

יצירת קשר

רוצה לקדם את העסק שלך?
דבר/י איתי

המלצות

לכל שאלה - אני תמיד זמין

רוצה לקדם את העסק שלך?
דבר/י איתי

רוצה לקדם את העסק שלך? דבר/י איתי

יואב עוז, מקדם אתרים פרילנסר