בלוג

כתיבת תוכן

כתיבת תוכן

שירותי כתיבה משפטית למשרדי עורכי דין

באינטרנט התוכן הוא המלך. הוא לב ליבו של השיווק באינטרנט, בוודאי בעידן פוסט עדכוני פנדה ופינגווין שהעצימו עוד יותר את כוחו כפרמטר החשוב ביותר. מנועי החיפוש הפכו בעת האחרונה למתוחכמים פי כמה, ועל ידי יכולתם לזהות תוכן איכותי ופרודוקטיבי על-אמת, הפכו הם את כתיבת התכנים לקלף המנצח של כל אתר אינטרנט השואף לנוכחות דומיננטית ברשת.

כתיבה לאתרי אינטרנט שונה בתכלית מכתיבה במדיות אחרות, דוגמת העיתונות או המשפט. באינטרנט יש להעביר המסרים קצרים, קליטים ומניעים לפעולה. גולש באתר אינטרנט או בדף פייסבוק מתאפיין בחוסר סבלנות עד-כדי נטייה להפרעת קשב, וע"פ מחקרים שנעשו יש לנו 8 שניות בלבד לצוד את עינו ולרכוש את אמונו של המבקר באתר, שכן לאחר 8 השניות הוא פשוט ינטוש אותנו וסביר שלא יחזור עוד.

 

כתיבת תוכן

אסטרטגיית תוכן:

השיווק המנצח שלנו מתבסס בראש ובראשונה על אסטרטגיית תוכן מנצחת. בתחילת כל התקשרות מול לקוח אנו ממפים את מטרות העסק, את ייחודו, את היתרונות שלו. בהתאם, אנו בונים מערך תוכן רב חודשי ומבצעים בקרה מתמדת אחר איכות התכנים באתר, יעילות המסרים השיווקיים והשוואה מול המתחרים.

 

כתיבת תוכן שיווקי:

התוכן השיווקי הוא למעשה הסיבה בגללה נמשך הגולש להישאר באתר ובהמשך לבצע את הפעולה הרצויה לנו. אנו מייצרים תוכן מנצח על ידי התמקדות בהנעת הגולש לפעולה תוך שמירה על כללי קידום האתר ושימוש טבעי ואמיתי במילות המפתח המתגמלות. בהתאם למילות המפתח הנבחרות, אנו בונים תכנית תכנים מאוזנת, משתמשים במילות המפתח בעמודים השונים ושמים דגש על עמודים "אסטרטגיים" ללקוחותינו.

5 עקרונות הכתיבה השיווקית המנצחת:

  • איכות
  • יצירתיות
  • הנעת הגולש לפעולה
  • מתן ערך אמיתי
  • עברית ברמה גבוהה

 

אנו מייצרים עבורכם תוכן מנצח על ידי התמקדות בהנעת הגולש לפעולה תוך שמירה על כללי קידום האתר ושימוש טבעי ואמיתי במילות המפתח המתגמלות אתכם. בהתאם למילות המפתח הנבחרות, אנו בונים תכנית תכנים מאוזנת לאורך זמן, משתמשים במילות המפתח בעמודים השונים ושמים דגש על עמודים "אסטרטגיים" באתר.

 

 

עריכת תוכן: עריכת תוכן

אנו נזהרים מהצפת האתר בתכנים בבחינת "שלח לחמך על פני המים". את התוכן יש לשלב בהדרגה ובאופן טבעי, כל הזמן ובלא הפסקות ארוכות. גוגל מקפיד לסרוק ולאנדקס את אתרי האינטרנט לעיתים קרובות, ויש לדאוג כי יסופקו לאתר תכנים מעובדים לעיתים תכופות על מנת לשמור על אקטיביות האתר. כאשר אקטיביות זו מקנה ערך מוסף לגולש ורמתה גבוהה משל המתחרים בתחום – הדרך להצלחה מתקצרת והתוצאות הופכות לפתע מוחשיות – דירוג האתר עולה, התנועה הטבעית מתרבה והוא הופך לאמין וחזק יותר בעיני גוגל ודומיו.

 

עריכה לשונית:

אנו מציעים שירותי עריכה לשונית לכל סוגי הטקסטים, החל ממאמרים הנכתבים לאינטרנט, דרך עבודות כתיבה מורכבות יותר בתחומים שונים (אקדמיה, ספרות ועוד) ועד לעריכה לשונית של מסמכים משפטיים. השירות ניתן עבור כל כותב, בתחומים מגוונים, המעוניין בליטוש התוכן הכתוב פרי עטו והפיכתו שיווקי/מוכר/מקצועי/מנוסח היטב ועוד.

 

* בנוסף, אנו מציעים שירות ייחודי לעורכי דין – כתיבת כתבי טענות ומסמכים משפטיים.

 

הפוך עכשיו את התוכן באתר שלך לכוח עבור העסק שלך! צור קשר ב- 052-8712406 – או השאר את פרטיך ונציגנו יחזור אליך בהקדם.

 

[trustindex no-registration=google]

רוצים להתייעץ איתי? אל תהססו! פנו לקבלת סיוע בנושאי שיווק דיגיטלי/קידום אתרים ואשמח לשרת אתכם נאמנה

יואב עוז, מנכ"ל Winner Marketing

יואב עוז,
מנכ"ל Winner Marketing

השיווק המנצח איתי נשען על מקצועיות וידע אבסולוטי בפרקטיקה הדיגיטלית המתעדכנת במהירות. הוא גם מושתת על אכפתיות. על הקשבה. על יסודיות וניצול הזדמנויות חכם. על ניצול מקסימלי של היתרונות שלכם כעסק ומזעור החסרונות.

יצירת קשר

רוצה לקדם את העסק שלך?
דבר/י איתי

המלצות

לכל שאלה - אני תמיד זמין

רוצה לקדם את העסק שלך?
דבר/י איתי

רוצה לקדם את העסק שלך? דבר/י איתי

יואב עוז, מקדם אתרים פרילנסר