Winner Marketing

הכוח שלך באינטרנט

  • דף בית
  • אודות
  • שיווק עסקים באינטרנט
    • שיווק עורכי דין באינטרנט
    • קידום אתרים (SEO) מנצח – הלכה למעשה
    • קידום אתרים אורגני (SEO)
    • שיווק במדיה חברתית – social media
    • פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק
    • קידום סרטונים ביוטיוב
    • בנייה ועיצוב אתרים ודפי נחיתה
    • שיווק במחיר מנצח
  • כתיבת תוכן
  • בלוג שיווק עורכי דין
  • צור קשר
אתה נמצא כאן:בית / בלוג שיווק עורכי דין ברשת / Inbound Marketing למשרדי עורכי דין – העתיד של שיווק האינטרנט
Inbound Marketing

Inbound Marketing למשרדי עורכי דין – העתיד של שיווק האינטרנט

אחד האתגרים השיווקיים החשובים ביותר של כל משרד עורכי דין הוא יצירת מוניטין. מוניטין של עורך דין נרכש עם השנים, בעיקר בעזרת דם, יזע ודמעות, אבל גם בסיוע אמצעים שיווקיים מסורתיים הידועים לכל, כשהנדוש (אך אפקטיבי) מכולם הינו הנטוורקינג, הידוע לנו בכינויו הישראלי כשיטת "מפה לאוזן". לפעמים אלה ניצחונות בתיקים, לעיתים הופעות טובות בבתי המשפט ובמקרים מסוימים המלצה מקרית של קרוב משפחה רחוק עושה מצוין את העבודה – אלה יוצרים תשתית בסיס של לקוחות המשרתת עו"ד לאורך זמן וזו אמורה לצמוח עם השנים.

עידן האינטרנט, הנמצא באופן יחסי רק בתחילתו, מביא עמו דפוסי התנהגות שונים של ציבור ענק שעשוי להיות קהל הלקוחות הבא שלכם. כבודה שיטת הנטוורקינג הידועה במקומה מונח, אולם היא כבר רחוקה מלהספיק. על אחת כמה וכמה בשוק שעושה רושם שהולך ומתפוצץ לו .

להשיג את היתרון היחסי עורך דין - לקוח


במקרים רבים מה שמבדיל בינכם לבין המתחרים בהחלטת הלקוח על שיחת הטלפון הראשונה לעורך דין היא עוד אזכור חיובי שמצא עליכם בחיפוש בגוגל. תחשבו על זה, כמה פעמים חיפשתם נותן שירות בגוגל והעדפת את X על Y רק בגלל עוד פרט שולי שתפס אתכם – לפעמים אזכור חיובי בפורום, לפעמים מאמר מקצועי, לפעמים סרטון וידאו בו התוודעתם לאיך הדמות נראית בכלל.

Inbound Marketing הוא למעשה יצירת התשתית האינטרנטית שתמגנט אליכם לקוחות. אותו "פה לאוזן" וירטואלי. שם נמצא העתיד של השיווק באינטרנט, ובפרט פרסום עורכי דין באינטרנט.

Inbound Marketing מוגדר כאופן בו המשרד שלך מושך אליו לקוחות בדרך טבעית, על ידי התבססות על יצירה של תכנים דיגיטליים בעלי ערך וממוקדים לצרכי קהל היעד שלך. אספקת התכנים יכול שתועבר על ידי אתר האינטרנט שלך, הדף העסקי שלך ברשתות החברתיות, הבלוג או הספרון הדיגיטלי שתפיץ ברבים.

שיווק באופן הזה מאפשר לכם למשוך לקוחות באופן קבוע, שיטתי, מבלי להתחשב במיקום גיאוגרפי/להפריע לאנשים בשגרת חייהם. כל מה שאתם צריכים הוא גיבוש אסטרטגיית תוכן, יישום שיטתי שלה לרבות מדידה ואופטימיזציה, כשהתוצאה הסופית של המיתוג התוכני הזה אמורה לתת לכם יתרון עצום על מתחרים שעוסקים בדיוק בתחומים שלכם.

Inbound Marketing הוא למעשה יצירת התשתית האינטרנטית שתמגנט אליכם לקוחות. אותו "פה לאוזן" וירטואלי. שם נמצא העתיד של השיווק באינטרנט.

איך עושים זאת נכון?

 

1. תכנים איכותיים מותאמי קהל-יעד – איכות ועומק התוכן הכתוב, יחד עם היכולת לזהות מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מעוניינים לצרוך, יוביל אתכם למיתוג שיביא אוטומטית לכניסתכם לתודעה. אם זה מאמר חזק העוסק בהלכה חדשה שתשפיע על חיינו, אם זה סרטון מדריך שיכול לסייע לאנשים שנקלעו למצוקה משפטית כלשהי, או פשוט פוסט איכותי בפייסבוק שגורם לאנשים לחשוב/להגיב/להתעניין – רצוי כל אלה ועוד – הרי שלאורך זמן המסרים נקלטים, המיתוג מתחזק והסיכוי שתמשכו אליכם לקוחות פוטנציאליים רק יעלה ויעלה.

 

2. ביסוס מומחיותכם לאורך זמן – לא מספיק להעלות פעם בשבועיים פוסט לפייסבוק. פשוט לא מספיק. ביסוס המומחיות והיכולת להיתפס כמיוחדים וכאוטוריטה של ממש בתחומכם, טמון בעקביות העברת המידע ובהפצתו לקהל היעד הרצוי. המפתח הוא להשיג תשומת לב לאורך זמן, כשבעת המכריעה תעמוד לזכותכם הבנייה המחושבת של התוכן שלכם. שילוב של אתר אינטרנט מקודם, בלוג המתעדכן לעיתים תכופות, יצירת נוכחות חיובית במדיה החברתית, עם דילוג נכון בין וידאו ובתמונות – הם התחלה מצוינת, כשאת הפירות סביר שתקצרו לאחר תקופה של מס' חודשים.

Inbound Marketing

 

3. מדידה, שיפור, מדידה, שיפור – יתרון עצום של שיווק באינטרנט הוא היכולת למדוד תוצאות ולשפרם בהתמדה. כלי מוביל לבחינת תנועה לאתר הינו Google Analyticts, אשר בעזרתו ניתן לבדוק במדויק, בין היתר, מהם מקורות התנועה לאתר שלכם, אילו תכנים הגולשים אוהבים לקרוא ומהם העמודים הנצפים ביותר. התוצאות והמסקנות של נתוני הגלישה באתר עוזרות לנו להבין אילו אפיקי שיווק הצליחו ואילו פחות – ובהתאם ללמוד ולשפר להבא, כשבמקרים רבים נעדיף לזנוח שיטות מסוימות ולהשקיע את מירב המאמץ בשיטות שהוכחו כמתגמלות.

 

4. הופכים גולשים ללקוחות – תנועה ועניין מצד הגולשים גם אינם מספיקים. המבחן המשמעותי שלנו הוא הפיכת גולש ללקוח ("המרה" בשפת הקידום). 2 דרכים יעילות ופשוטות לשיפור אחוזי ההמרה:

  • הנעה ישירה לפעולה – להגברת הסיכוי לקבלת פנית לקוח יש צורך להבליט את אמצעי הקשר למשרד (מומלץ אפילו פעמיים-שלוש בעמודים החשובים, כולל טופס יצירת קשר), רצוי בצירוף משפט ציווי עם ערך דוגמת: "לייעוץ חינם התקשרו עכשיו!".
  • השקעה בעמודים "אסטרטגיים" – בעמודים שהנכם סבורים כי הינם בעלי פוטנציאל גבוה יש להשקיע את מירב המאמץ לשכנע הלקוח להמשיך ההתקשרות עמכם. סטטיסטית, באתרי משרדי עורכי דין עמוד "אודות" הוא העמוד שהגולשים נוטים לבקר בו. זו ההזדמנות ליצור רושם ראשוני חיובי, מקצועי ולהתמד בהדגשת היתרון היחסי של המשרד.

 ולסיכום:


ממחקרי עומק שנערכו עולה כי כ- 80% מהגולשים מחפשים מידע באינטרנט, כשהמגמה היא רק כלפי מעלה.

היכולת של משרד עורכי דין לפתח מערכת יחסים מקוונת עם הלקוחות הפוטנציאליים שלו לאורך זמן ע"י Inbound Marketing ענייני, יכולה וצריכה לייצר לו גרעין לקוחות בלתי-מבוטל בדרך מניבה שיוצרת מעין שרשרת-שיווקית הדומה לשיטת הנטוורקינג הישנה והטובה.

inbound marketing


אז בפעם הבאה כשתשמעו מקולגה בפעם המאה – "הלקוחות שלי זה רק מפה לאוזן", תוכלו מיד לענות לו – "חבר, Inbound Marketing כבר ניסית?"

 

יש לכם טיפים משלכם? מוזמנים להגיב ולשתף…

 

 

אורית פז
מאוד מקצועי בזכותו כמות הלידים הוכפלה . מקצועי, אמין מחיר הוגן . מומלץ בחום
אורית פז
2020-12-03
Ido Reiter
שירות מעולה ומקצועי !
Ido Reiter
2020-11-19
Dganit Mahal
אחרי עבודה עם כמה משווקים שהתאכזבתי, הגעתי ליואב עם הזמן הבנתי שהוא מקצועי, אמין והוגן. סוף סוף קיבלתי תמורה לכספי. אם אתם מתלבטים זה האיש שלכם ממליצה בחום.
Dganit Mahal
2020-10-25
לימור וינטר
מקצוען אמיתי! ממליצה בחום!
לימור וינטר
2020-10-19
Or
יואב איש נהדר סבלני ומבין בעבודתו, כשפניתי אליו הוא הקשיב לכל הצרכים שלי ועזר לי להבין מה אני באמת צריך, למי שרוצה לקדם את העסק שלו בצורה רצינית ממליץ בחום על יואב.
Or
2020-10-14
ריקי פז
מקצוען ללא פשרות, רמה גבוהה מאד, יסודי, חשיבה מחוץ לקופסא, סבלני ואדיב. ממליצה בחום!!
ריקי פז
2020-09-30
Reviews

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

https://winner-marketing.co.il/inbound-marketing-for-lawyers/

לקבלת מידע / קביעת פגישת יעוץ:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בתוך 24 שעות

קבלו טיפים לשיווק מנצח

השאירו כתובת מייל לקבלת טיפים לשיווק מנצח
דוא"ל:*

תפריט

  • דף בית
  • אודות
  • שיווק עסקים באינטרנט
  • כתיבת תוכן
  • בלוג שיווק עורכי דין ברשת
  • צור קשר

פוסטים מומלצים

7 טעויות שעושים משרדי עורכי דין בשיווק הדיגיטלי – ואיך לתקן אותן

שיווק ברשתות חברתיות – אסטרטגיה, הגשמת יעדים ו-12 עצות זהב להצלחה

5 כלים דיגיטליים עוצמתיים שיעזרו לכם להרוויח יותר מפרסום ברשת

10 עצות ברזל למפרסמים בגוגל אדוורדס

7 המפתחות לנוכחות מנצחת של עו"ד באינטרנט

צור קשר

  • Facebook
  • Google

Phone: 072-3719950

Fax: 077-4703479

Email: winnermarketing7@gmail.com

כתובת:

הדס 122, מושב אמונים

כל הזכויות שמורות © 2022 · ‫Winner Marketing‬ · עיצוב ובנייה: JAMDESIGN