מהפכת המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות כבר כאן באופן עמוק – מסקר שנערך לאחרונה עולה כי למעלה מ- 87% מתושבי ישראל מעל לגיל 12 גולשים באופן קבוע באינטרנט. אחוז ניכר עושה זאת בתדירות של כשלוש שעות ביום לפחות, כשאחד הפרמטרים שנמצאים במגמת זינוק חד בנוגע להרגלי הגלישה של הישראלים הוא חיפוש נותני שירותים ובעלי מקצוע דרך המדיה הדיגיטלית ובפרט באמצעות מנועי חיפוש ורשתות חברתיות.
הנתונים החד-משמעיים באשר לחשיפה האדירה לאינטרנט – חשיפה שהולכת ומתעצמת ככל שעובר הזמן – לא משאירה מקום להיסוסים: בעידן החדש, כל עסק מסחרי זקוק למקסימום נוכחות באינטרנט. ויתור מראש על אפיק שיווקי לוהט כל כך משמעו הפסד כלכלי וודאי בטווח הארוך.
אחד המפתחות המרכזיים בשיווק עסק חדש/קיים הוא היכולת לחשוף עצמו לקהל יעד רלוונטי ולהפוך לנגיש לצרכנים פוטנציאליים. המודעות הגוברת לצורך בשיווק באינטרנט מגבירה את התחרות בין נותני שירותים/בעלי עסקים שכבר גילו את האוצר, ויוצרת מציאות בה יש לבחון היטב טרם התחלת הקצאת משאבים מהם האפיקים המתגמלים לשיווק ברשת ועל אילו ניתן לוותר.
מהם הדגשים החשובים בשיווק עסק באינטרנט?
👈 לזהות יתרונות יחסיים – ולהבליט אותם בחכמה:
לכל עסק יש יתרונות וחסרונות ביחס למתחריו בתחום. עסק מנצח יבליט באופן מושכל את היתרונות שלו על פני המתחרים כדי ליצור יתרון יחסי בעולם רווי תחרות. בעזרת עבודת קריאייטיב נכונה ניתן למשוך קהל רצוי ולהעביר לו את המסרים שלנו באופן שיניעו אותו לפעולה וימקסמו את הסיכוי להפיכתו גם ללקוח בפועל.
👈 בניית מותג ועקביות:
מערכת יחסים בין גולשים לאתרים היא לרוב כזו שמושתת על המשכיות, היכרות לאורך זמן ואמון. רצוי מאד שהקידום שלכם לא יושתת רק על משיכת לקוחות אינסטנט בשיטת הזבנג וגמרנו, אלא על הבנייה של משפך שיווקי חכם, אסטרטגיית תוכן שתדע לבסס מומחיות לאורך זמן, כך שברגע שלקוח פוטנציאלי מקבל את ההחלטה לבצע התקשרות – הוא יהיה במצב שכבר מכיר אתכם, קרא ושמע עליכם, נחשף באופן ישיר ועקיף, מה שיביא אותו לסמוך על העסק שלכם ככזה שיספק לו את המענה.
👈 הפניית המשאבים לאפיקים המיטיבים:
ישנם עסקים שפרסום בגוגל מתאים להם כמו כפפה (למשל – נותני שירותים מסוגים שונים, בעלי מקצוע וכדומה), לעומת עסקים שהאוריינטציה שלהם "חברתית" יותר והסיכויים להשגת פניות במחיר משתלם עולים כשהם מפרסמים דווקא במדיה החברתית (מגוון מוצרי לייף סטייל לדוגמא). מפתח משמעותי הוא להפנות את הזרקור השיווקי לאפיק שיתגמל אתכם באופן הכי טוב, ולא פחות מכך לא להתעקש לפרסם במקומות שלא מניבים לכם החזר ראוי על ההשקעה.
👈 התעדכנות בשינויים ובחידושים התכופים:
שיווק באינטרנט טס ב-250 קמ"ש כל הזמן – אם לא תדעו להיות גמישים ולהתאים עצמכם לחידושים, לדרישות המעודכנות ולאופנות החדשות – אתם תישארו מאחור. אנחנו עדים כמעט מדי יום לעסקים שהנוכחות הדיגיטלית שלהם נשארה אי שם בתחילת שנות ה-2000, מה שפוגע ביכולת המעשית שלהם להיפתח לאפיקי הכנסה עצומים.
לצד זה, גם עסקים שבטוחים שהם מיישמים את כל הנדרש, נדהמים שוב ושוב לגלות כמה הם עדיין אינם יודעים מספיק, שכן האפשרויות החדשות צצות ועולות כל הזמן – וחשוב שתהיה לכם כתובת מקצועית אמינה ליישום הולם של הצרכים שלכם בזירה כה דינמית.
שיווק חכם מבוסס תוכן ומיקוד
Winner Marketing שמה דגש על הבנת צרכי הלקוחות ובניית מערך שיווק שיתאים לצרכים אלה. לכל עסק מותאם אפיק שיווקי שימקסם את נוכחותו באינטרנט ויספק מקסימום חשיפה, ימצה את פוטנציאל מגנוט הלקוחות שלו וישפר את מוניטין העסק לטווח הארוך. האפשרויות הקיימות כיום לשיווק אפקטיבי של עסק הינן רבות ומגוונות – החל מבניית אתר אינטרנט ותשתית חברתית ברשת, דרך קידום אתרים אורגני ושיווק ממתג במדיה חברתית, ועד לפרסום ממומן ויתר טכניקות החשיפה הממוקדת. אנחנו מנוסים מאד בליווי עסקים החל מהשלב הראשוני ביותר בו לעסק אין כמעט תשתית דיגיטלית, ועד לבניית העסק כמותג בתחומו שמבסס אצל הקהל הרלוונטי מומחיות באופן הרחב ביותר אך גם והממוקד והאפקטיבי ביותר.
באמצעות שיווק חכם המבוסס בראש ובראשונה על תוכן חזק, איכותי ומניע לפעולה, ובאמצעות התאמה אידאלית של טכניקות השיווק השונות באינטרנט לעסק שלכם, ביכולתנו לסייע באופן יעיל ומשתלם לכל עסק המכבד עצמו לקבל מקסימום נוכחות באינטרנט ולהעצים את כוחו על פני המתחרים.
למה איתנו?
כי המוטו כאנשי מדיה מזה כמעט עשור הוא לשלב בין מקצוענות אבסולוטית בעולם השיווק הדיגיטלי, ובין היותנו שחקני נשמה, כאלה שרעבים לתת את כולנו ללא הרף למען הצלחתכם, העסקים – עד להשגת כל המטרות שלכם. על רצף הזמן אנו זוכים להישגים של ממש בכל זירות השיווק באינטרנט ולניסיון שערכו לא יסולא בפז.
הפוך את הנוכחות שלך באינטרנט לכוח עבור העסק שלך! צור קשר ב- 072-3719950, או השאר את פרטיך ונציגנו יחזור אליך בהקדם.
שאלות נפוצות:
- האם ריאלי לשווק בהצלחה עסק קטן באינטרנט?
בוודאי. קיימות היום המון אפשרויות להבלטת נוכחות של עסק, גם אם קטן, באופן יעיל וממוקד ברשת, לדוגמא: פרסום במתחם גיאוגרפי מצומצם ומתוחם, פרסום בשעות מוגדרות על מנת להתרחק מתחרות-יתר ומעלויות גבוהות, ניהול חכם של כרטיס גוגל לעסק שלי החינמי – ועוד. פנו אלינו – ווינר מרקטינג – לקבלת כל הפרטים העדכניים והמשתלמים עבורכם.
2. איפה הכי כדאי לפרסם את העסק שלי?
מאד תלוי בסוג העסק. יש עסקים שקידום ממומן בגוגל יתאים להם יותר, לדוגמא – נותני שירותים, בעלי מקצועות חופשיים וכיוב', לעומת עסקים שהאוריינטציה שלהם סוציאלית יותר ויש להם סיכוי גבוה יותר להשיג יותר דווקא בזירת הרשתות החברתיות (לדוגמא: מוצרי לייף סטייל וכיוב'). צרו עמנו קשר ונמליץ לכם על האפיק המשתלם עבורכם.
3. כמה יעלה לי לפרסם את העסק שלי?
עלויות הפרסום משתנות לפי תחרותיות התחום אותו מעוניינים לקדם ולפי אופן הפרסום. ישנם תחומים בהם התחרות לא גבוהה ובהם ניתן להגיע להישגים משמעותיים בתקציב קטן, לעומת תחומים תחרותיים שיקרים יותר. המפתח הוא לבחור את אפיק השיווק שלו מירב הסיכויים לתגמל אתכם באופן המיטבי.
4. האם כדאי לי בכלל להיעזר באיש מקצוע?
מומלץ מאד. היעזרות באיש מקצוע שמתמחה בשיווק עסקים ברשת לרוב מוזילה את עלויות הפרסום הכוללות ומייעלת את התוצאות, שכן יש צורך בבקיאות משמעותית בלא מעט ניואנסים בפרקטיקה המקצועית. אתם מוזמנים לפנות לווינר מרקטינג לקבלת כל הפרטים הרלוונטיים לכם.