קיימות כמה אפשרויות לקדם אתר אינטרנט ולהגביר את התנועה אליו. הנפוצה והיעילה ביותר היא שיטת הקידום האורגני. אנו מומחים לקידום אתרים ויצירת תשתית המביאה לזרימת גולשים מקהל היעד הרצוי לאתר העסק שלכם.
קידום אתרים מנצח מתבסס על מספר עקרונות יסוד, וכאשר אלה מבוצעים כהלכה התוצאות נראות בשטח באופן מוחשי וברור. קידום אורגני אפקטיבי דורש קורטוב סבלנות, שכן התוצאות נראות לעין לאחר מינימום חודשיים-שלושה של עבודה.
ב-Winner Marketing מתחייבים על שמירת כללי האתיקה על פי הקוד האתרי לקידום אתרים ועושים הכל כדי לדבוק בסטנדרטים גבוהים של בקרת איכות.
שלב א' – איסוף מידע:
המפתח לכל ניצחון מתחיל באיסוף מודיעין טוב. שלב זה חשוב לבניית האסטרטגיה והצלחת הפרוייקט בהמשך– כאן אנחנו מקבלים תמונה ראשונית מהלקוח על מטרותיו לעומת המצב הקיים, מייצרים דוחו"ת סטטיסטיים ראשוניים וגם מסיטים עיניים למצב השוק – התחרותיות בתחום, פוטנציאל המרה והזדמנויות שיווקיות שכדאי לנצל.
בשלב זה אנו עושים מאמץ לדוג את יתרונות הלקוח, הייחוד שלו וקהלי היעד הפוטנציאליים שאליהם נשאף להגיע בהמשך ע"י קידום האתר.
שלב ב' – מחקר מילות מפתח: 
מחקר מילות המפתח נועד לאתר את הביטויים המתאימים ביותר לקידום ולא פחות חשוב מכך – הביטויים הכדאיים ביותר ללקוח. בעזרת כלי ניתוח יעילים בשילוב עם בדיקת המתחרים ומציאת ביטויים לגביהם הקידום משתלם יותר, נתאים את קידום האתר למטרות האתר מחד ולהזדמנויות ההמרה הפוטנציאליים מאידך.
האתגר הגדול במחקר מילות מפתח הינו איתור ביטויים שמספקים תנועה איכותית לאתר, תנועה שתבטיח ביצוע הפעולה הרצויה והגשמת מטרת האתר/העסק. לשם כך אנו מבצעים מחקר יסודי ומעמיק של התחום הרלוונטי, של המתחרים בשוק, סיכויי ההמרה בבחירת הביטויים הנפוצים לחיפוש ועוד. בסיומו של התהליך, שנמשך כ- 10 ימים, מתקבלים מספר ביטויים חיפוש מרכזיים בצירוף מספר ביטויי משנה – אותם נשאף לשלב באתר על מנת שיופיע במיקום גבוה בתוצאות חיפוש הגולשים בגוגל.
שלב ג' –אופטימיזציית מבנה:
מבנה טכני נכון של אתר אינטרנט הינו נדבך חשוב ליצירת תשתית בריאה לסריקה ע"י מנוע החיפוש. אתר שבנוי נכון מבחינת היררכיה, זרימת קישורים נכנסים, ניקיון קוד וצמצום חסמים טכניים – הינו בסיס ליצירת אתר שתכניו יקודמו גבוה יותר ולא פחות חשוב – תוך זמן קצר יותר.
במהלך שלב זה אנו משתמשים בכלים ייעודיים לשיפור שורה של פרמטרים טכניים ובהם – זמן טעינת הדפים, משקל הקישורים הפנימי, תיקון קישורים שבורים, בדיקת פריטים מאונדקסים, מניעת כפל תכנים, שימוש בתגיות חיוניות, ועוד. בסיום ביצוע האופטימיזציה מתקבל אתר אינטרנט מוכן ונקי מבנית שנמצא בנקודת זינוק טובה לקראת שלבי הקידום הבאים.
שלב ד' –אופטימיזציית תוכן:
אחוז גבוה מאד של אתרים ברחבי הרשת לוקים בהתאמת התכנים וביטויי המפתח ל"רצונותיו" של מנוע החיפוש. שיטות הקידום הישנות התמקדו בהצפת מילות מפתח נטולת רסן בדפי האתר והפיכתם של התכנים בו לבלתי איכותיים בעליל, שיטה שהופכת לאחרונה למזיקה.
בשלב אופטימיזציית התוכן אנו שוקדים על שיפור איכות התכנים באתר תוך הפרדה בין עיקר וטפל, מבצעים אופטימיזציית תמונות ווידאו, דואגים לשימוש נכון בכלים ויזואליים ומגבשים את מערך התכנים לכזה המותאם באופן מלא למנוע החיפוש, תוך תשומת לב לצרכי הגולשים וליצירת עליונות על המתחרים.
שלב ה' – אסטרטגיית קישורים + תוכן 
אחד הפרמטרים החשובים ביותר לקידום במנועי חיפוש הוא הקישורים הנכנסים לאתר. ככל שמקושרים לאתר אתרים איכותיים ובתחום דומה/משיק, כך גדלים הסיכויים לשיפור מיקומיו האורגניים. נציין כי חשיבות פרמטר זה הולך ונשחק לאור העלייה בחשיבות איכות התוכן ומתן ערך לגולשים, אולם עדיין קיימת חשיבות ובלא בניית מערך קישורים תקין יתקשה האתר להשיג קידום אפקטיבי.
בשלב זה נבנה את אסטרטגיית בניית הקישורים בתכנית רב-חודשית, לפני שנתחיל באופן שוטף בביצוע בפועל. אנו בונים את הקישורים הנכנסים בדגש על איכות וזיקה לתחום ונמנעים מהוצאת קישורי ספאם לאתר העלולים להזיק לאתר ולתייגו כבלתי אמין בפני גוגל.
בנוסף על כך, נבנה תכנית תוכן רב-חודשית להוספה הדרגתית ויעילה של תכנים איכותיים שיחזקו את האתר וייצרו את המסה הקריטית של שיווקו הן בפני מנועי החיפוש, אך בראש ובראשונה לרווחת הגולשים בו.
שלב ו' –בקרת איכות וקידום שוטף
לאחר ביצוע חמשת השלבי היסוד אנו בוחנים את ביצועי הקידום בפועל ומבצעים שיפורים בהתאם למסקנות העולות מהניתוחים שלנו ומהדיווחים המגיעים מבעל האתר. אנו מייצרים מנגנון קידום שמותאם לשדרג את עצמו באופן עקבי ומנהלים בקרת איכות שוטפת על עבודת הקידום בעזרת כלים המתחקים אחר התנועה לאתר והתנהגות הגולשים בו.
הקידום השוטף כולל בעיקר המשך בנייה וחיזוק של מערך הקישורים הנכנסים וכן המשך טיפוח עקבי של התכנים – וזאת עד להשגת הניצחון על המתחרים.
חשוב לזכור:
מלאכת קידום אתר, ובפרט בעת שלאחר שחרור עדכוני גוגל, איננה "זבנג וגמרנו" ולא מושגת במניפולציות/קיצורי דרך. מדובר במלאכה מורכבת שדורשת מקצועיות והשקעה כמו גם שיתוף פעולה מלא של בעל האתר. אנו נזדקק אפוא לעזרתכם על רצף הזמן על מנת להביא את העסק שלכם לקפיצת המדרגה המיוחלת ולהגעה למיצוי הפוטנציאל שלו.
הפכו את הנוכחות שלכם באינטרנט לכוח עבור העסק שלכם! צרו קשר ב- 052-8712406 – או השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם.